vrijdag 12 februari 2010

verdere zoektocht

Nu ik toch aan het zoeken ben neem ik meteen meerdere dingen mee.
Zo kan ik behoorlijk twijfelen. Niet omdat ik het niet weet, integendeel. Omdat ik voor mijn gevoel te veel overzie. Hoewel ik vaker uitgelachen omdat ik dat denk. Niet dat ik me slimmer voel dan anderen, integendeel. Mijn twijfel komt altijd voort uit een keuze uit verschillende mogelijkheden. Te veel mogelijkheden dus voor mijn brein.

Op de website 123test staat een ‘breintest’. Hier kun je middels een vragenlijst achterhalen of je iemand bent die voornamelijk zijn rechter- of zijn linker hersenhelft gebruikt. Erg handig.
Het verschil met deze testen en een consult is dat er bij een consult handvatten worden verstrekt over wat de eerst volgende actie zou kunnen zijn in verband met je vraag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten