donderdag 29 oktober 2009

Ooit over deze man gedroomd?


Droomman
Of het massahysterie is of een soort Freddie Krüger is niet helemaal duidelijk, maar een groot aantal mensen claimt dezelfde man te zien in hun dromen. Een vrouw maakte drie jaar geleden in opdracht van haar psycholoog een tekening van de kerel en veel andere mensen beweren nu dat ze exact dezelfde vent regelmatig in hun dromen tegenkomen. De man lijkt een soort kruising tussen Michael Jackson en Gollem. In de meeste gevallen heeft hij vriendelijke bedoelingen, maar er zijn ook mensen die -in hun droom tenminste- zijn vermoord door de man. Sceptici doen de droomman af als een hoax. Er is inmiddels een website, http://thisman.org opgezet waar lotgenoten over hun ontmoetingen met de droomman kunnen praten.

1 opmerking:

  1. Ik leef met de dromen man. Iemand wou me vermoorden en hij heeft mijn leven gered. Nu leef ik nog met hem samen. Al heel mijn leven herken ik die man aan het eind van mijn leven als een reddende engel ... mijn huisartsen mensen die hier over dromen dromdn over de engel des doods die is neergevallen op aarde om mijn leven te redden. Het is een geweldige ervaring geweest op een zwaar dieptepunt in mijn leven. Mijn keven ging aan een zijden draadje en hij heeft me begeleid naar een veilige plaats en me terug gebracht naar beneden. Verschrikkelijke ikke, een aanrijding die mijn dood moest geweest zijn en een duister type die mijn leven heeft gered.

    BeantwoordenVerwijderen