donderdag 7 januari 2010

introductie aangepast in de kop van het blog

Het is al weer enkele dagen 2010 en er is weinig verschenen op het blog. Achter de schermen is er echter hard gewerkt. Gewerkt aan een nieuwe introductie. Niet alleen voor het blog. Maar ook voor folders, kranten artikelen. Voor veel mensen is tarot onlosmakelijk verbonden of met kermis en theater of met eesten en paranormale krachten.
Nu heeft de tarot mediator methodiek met beide niets te maken en moet/wil ik keer op keer uitleggen wat het dan wel is. Want feit blijft dat de tarot mediator techniek weinig of niet bekend is onder de mensen.
Een vriend van mij is nauw betrokken bij een re-integratie project en al pratende kwamen we er achter dat er misschien wel plaats is voor een tarot mediator om verschillende mensen te toetsen met de mediator techniek om te kijken waar in het project ze staan en waar ze naar toe zouden kunnen/willen gaan.
Daar had ik dus een introductie voor nodig. En als die introductie er toch is kan ik deze ook op andere plekken gebruiken. Zoals bijvoorbeeld op mijn eigen blog. En dat heb ik dus bij deze gedaan. Misschien dat ik hier en daar wat punten of komma's verander of aanpas. Maar in grote lijnen is mijn introductie wel klaar.
Ben benieuwd wat de projectcoƶrdinatoren en leidinggevenden van het bovengenoemde project er van vinden. Ik hoop ter zijner tijd daar nog op terug te kunnen komen.

Voor opbouwende kritiek, suggesties en opmerkingen hou ik me zoals altijd aanbevolen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten